Gym

SÁLOVÉ LEKCE

od 110 Kč za lekci pod profesionálním vedením!

Vybrat si můžeš z kondičních lekcí, které jsou zaměřeny na všechny svalové partie TRX, TRX+ nebo CROSS TRÉNINK. V kondičních lekcích naši fitness trenéři efektivně kombinují cviky s využitím vlastní váhy a za pomoci nejrůznějších cvičebních pomůcek, jako jsou balanční plošiny, expandéry, overbally, medicinbaly, kettlebelly, činky, závěsné systémy, hrazdy apod. Standardní lekce trvá 60 min. Maximální kapacita 10 osob na lekci. Všechny lekce jsou vzhledem k tomu, že obtížnost a intenzitu si cvičenec volí sám dle svých aktuálních možností, vhodná jak pro začátečníky, tak i pro zkušené jedince.

TRX®

cvičení s vlastní vahou využívající nastavitelné popruhy závěsného systému TRX®. Jedná se zcela o funkční trénink, díky kterému je procvičena každá svalová partie s důrazem na střed těla – CORE systém (hluboké stabilizační svalstvo). Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého – začátečníky, mírně pokročilé i elitní sportovce. Jednotlivé cviky lze totiž snadno stupňovat. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné funkční cvičení a závěrem statický strečink.

TRX+

lekce je zaměřená na posílení svalů celého těla, spalování tuků a na celkové zvýšení fyzické kondice pomocí cviků různé intenzity. Úvodní část lekce tvoří zahřátí organismu, kloubní mobilizace a dynamický strečink. Navazuje hlavní část lekce, ve které jsou ke cvičení využívány cvičební pomůcky, především TRX® a Terra Core. Závěsný systém TRX® je skvělý pro posílení svalů celého těla a core stability. Jeho výhodou je, že velikost zátěže si cvičenec reguluje sám dle postavení svého těla. Terra-core je balanční pomůcka, která nabízí široké množství dynamických i statických cviků. Vhodně zařazené cviky na Terra-core zlepšují propriocepci, core stabilitu i kardiovaskulární systém. Závěrečná část lekce patří zklidnění oběhového, dýchacího, svalového systému pomocí relaxačních technik.

CROSS TRÉNINK

Ať už chceš zlepšit kondičku kvůli dobíhání autobusu, zlepšit se v nějakém sportu nebo se zúčastnit Spartan race, tahle hodina je přesně pro tebe. Cvičení probíhá formou intenzivního kruhového tréninku, kde se střídá maximální intenzita s nízkou. Jedná se o účinný nástroj k podpoře kardiovaskulárního systému a redukce váhy při zachování stávající svalové hmoty. Cvičíme s vahou vlastního těla i s různými posilovacími pomůckami (kettlebelly, činky, medicimbally, TRX, plyo box a další).

JÓGA

cvičení udržuje dobrý zdravotní stav, zvyšuje fyzickou kondici, pomáhá s bolestmi zad, zklidňuje nervový systém, rozvíjí rovnováhu a koordinaci pohybů a hlavně odbourává stres. Lekce trvá 60 minut. Začátek ( 5min) je věnován zklidnění mysli, koncentrace. Po zklidnění následuje pozice ve stoje na zahřátí včetně pozdravů slunce (20 min. variabilní část), dále pozice v sedě a v leže na protažení a uvolnění (25 min. variabilní část). Každá lekce jógy je zakončena desetiminutovou relaxací. Obsah variabilních částí – sekvence pozic – se liší lekce od lekce dle vybraného tématu (lekce na zkrácené hamstringy, cviky proti hornímu zkříženému syndromu, protahování kyčlí atd).

S SEBOU NA LEKCE

lehké, neškrtící a prodyšné oblečení, ručník a dostatek vody.

PROČ K NÁM NA SÁLOVKY

čeká tě pohodová, typicky rodinná atmosféra centra SPINNING&FITNESS a budeš si moci vyzkoušet oblíbené skupinové cvičení v našem multifunkčním sálu pod dohledem zkušených lektorů.

REZERVACE LEKCE

telefonicky na 776 874 118 nebo osobně na recepci ve SPINNING & FITNESS.

NÁHLED ROZVRHU

 

INSTRUKTOŘI SÁLOVÉ LEKCE

lekce probíhají pod vedením zkušených lektorů s důrazem na správné provedení cviků.

LUCKA (Lucie Formanová)

LUCKA (Lucie Formanová)

KATY (Kateřina Pogáčová)

KATY (Kateřina Pogáčová)

IVANA (Ivana Šplíchalová)

TONDA (Antonín Zderčík)